Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Umbrella MG działa na polskim rynku od 2004 r. i od samego początku tworzą ją wyjątkowi ludzie. Tak powstaje energia - ze zderzenia wszechstronnej wiedzy, różnorodnych perspektyw i pasji. Na tej sile budowaliśmy naszą pozycję i doświadczenie, które dziś jest dla nas powodem do dumy i najcenniejszym kapitałem.

Wypracowaliśmy własne narzędzia i zasoby, katalog sprawdzonych mechanizmów i scenariuszy, z których czerpiemy tworząc zindywidualizowane strategie. To nam daje pewność i dzięki temu jeszcze szybciej zdobywamy nowe umiejętności. I nowe rynki. Przez te lata realizowaliśmy projekty dla ponad 60 znanych marek i firm.

Podążając za potrzebami ciągle zmieniającego się świata, stawiamy na marketing zintegrowany. Co więcej, rozrastamy się także na rynkach zagranicznych, otwierając biura na kolejnych kontynentach. Zapraszamy pod nasz parasol, zapowiada się świetna pogoda.

Umbrella MG działa na polskim rynku od 2004 r. i od samego początku tworzą ją wyjątkowi ludzie. Tak powstaje energia - ze zderzenia wszechstronnej wiedzy, różnorodnych perspektyw i pasji. Na tej sile budowaliśmy naszą pozycję i doświadczenie, które dziś jest dla nas powodem do dumy i najcenniejszym kapitałem.

Wypracowaliśmy własne narzędzia i zasoby, katalog sprawdzonych mechanizmów i scenariuszy, z których czerpiemy tworząc zindywidualizowane strategie. To nam daje pewność i dzięki temu jeszcze szybciej zdobywamy nowe umiejętności. I nowe rynki. Przez te lata realizowaliśmy projekty dla ponad 60 znanych marek i firm.

Podążając za potrzebami ciągle zmieniającego się świata, stawiamy na marketing zintegrowany. Co więcej, rozrastamy się także na rynkach zagranicznych, otwierając biura na kolejnych kontynentach. Zapraszamy pod nasz parasol, zapowiada się świetna pogoda.

Czyli w jakich krajach realizujemy projekty i gdzie są nasze siedziby.

Czyli w jakich krajach realizujemy projekty i gdzie są nasze siedziby.

Zasięg naszej działalności

Zasięg naszej działalności

Kluczowe Osoby

Kluczowe Osoby

Grzegorz

Przez wiele lat związany byłem z firmą BAKALLAND. Jestem doktorem nauk o żywieniu ze specjalnością marketingu na rynku żywności. Najbardziej motywuje mnie do działania budowanie silnej pozycji Umbrella Marketing Group. Widzę tę firmę na arenach międzynarodowych jako niezależną, stabilną sieciową agencję. Mamy na to konkretny plan działania i wiemy jak osiągnąć ten cel. Motywuje mnie też tworzenie nowych procesów rynkowych, modelowanie biznesów, marek, kanałów sprzedaży i postaw konsumentów.

Monika

Poznałam czym jest marketing zarówno od strony klienta - eksplorując branżę spożywczą i techniczną oraz od strony agencji reklamowych. Dla Umbrelli pracuję od prawie dziewięciu lat. W tym czasie miałam okazję pracować przy wielu projektach eksplorując różne rynki, grupy docelowe i branże. Utożsamiam się z tym co robię, dzięki temu czuję się spełniona zawodowo, choć wiem, że przede mną jeszcze wiele wyzwań. Lubię nowe, na pozór trudne zadania, a takich u nas nie brakuje.

Justyna

Justyna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletnie doświadczenie w marketingu zdobywała pracując dla międzynarodowych firm m.in. w Polsce, Austrii, Niemczech, Kenii i Ugandzie. Prowadziła zespół social media jednej z najdynamiczniejszych amerykańskich firm i pierwszego afrykańskiego "jednorożca" - Jumii. Prywatnie blogerka podróżnicza. Po latach pracy w różnych zakątkach świata, znalazła swoje miejsce w Ugandzie i właśnie tam się osiedliła.

Krzysztof

Specjalista od marketingu cyfrowego i ekspert od reklam w środowisku Google – dobrze wie, jak przekierować ruch na stronę klienta i osiągnąć wysoką konwersję. Lubi połączenie kreatywnych pomysłów z analityką. Doświadczenie w marketingu, w Nowej Zelandii i Australii, zdobywał dzięki pracy dla Escea, Stoke Fireplace Studio, Spartherm, Bosca, Jayline, Chesters, oraz kilku innych klientów. Krzysztof odpowiedzialny jest za rozwój oddział Umbrelli w Nowej Zelandii.

Grzegorz

Przez wiele lat związany byłem z firmą BAKALLAND. Jestem doktorem nauk o żywieniu ze specjalnością marketingu na rynku żywności. Najbardziej motywuje mnie do działania budowanie silnej pozycji Umbrella Marketing Group. Widzę tę firmę na arenach międzynarodowych jako niezależną, stabilną sieciową agencję. Mamy na to konkretny plan działania i wiemy jak osiągnąć ten cel. Motywuje mnie też tworzenie nowych procesów rynkowych, modelowanie biznesów, marek, kanałów sprzedaży i postaw konsumentów.

Monika

Poznałam czym jest marketing zarówno od strony klienta - eksplorując branżę spożywczą i techniczną oraz od strony agencji reklamowych. Dla Umbrelli pracuję od prawie dziewięciu lat. W tym czasie miałam okazję pracować przy wielu projektach eksplorując różne rynki, grupy docelowe i branże. Utożsamiam się z tym co robię, dzięki temu czuję się spełniona zawodowo, choć wiem, że przede mną jeszcze wiele wyzwań. Lubię nowe, na pozór trudne zadania, a takich u nas nie brakuje.

Justyna

Justyna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletnie doświadczenie w marketingu zdobywała pracując dla międzynarodowych firm m.in. w Polsce, Austrii, Niemczech, Kenii i Ugandzie. Prowadziła zespół social media jednej z najdynamiczniejszych amerykańskich firm i pierwszego afrykańskiego "jednorożca" - Jumii. Prywatnie blogerka podróżnicza. Po latach pracy w różnych zakątkach świata, znalazła swoje miejsce w Ugandzie i właśnie tam się osiedliła.

Krzysztof

Specjalista od marketingu cyfrowego i ekspert od reklam w środowisku Google – dobrze wie, jak przekierować ruch na stronę klienta i osiągnąć wysoką konwersję. Lubi połączenie kreatywnych pomysłów z analityką. Doświadczenie w marketingu, w Nowej Zelandii i Australii, zdobywał dzięki pracy dla Escea, Stoke Fireplace Studio, Spartherm, Bosca, Jayline, Chesters, oraz kilku innych klientów. Krzysztof odpowiedzialny jest za rozwój oddział Umbrelli w Nowej Zelandii.

Zaufali nam: