Działamy tak by działało
gramy tak by grało

Poza tym jesteśmy fajnymi, normalnymi ludźmi.
Mamy bardzo otwartą i przyjazną kulturę organizacyjną.

Dlaczego akurat my ?

Zamierzone cele osiągamy dzięki synergii różnych czynników i wykorzystaniu rozmaitych kanałów komunikacji. Stale doskonalimy swoje umiejętności i podnosimy kwalifikacje podążając za aktualnymi trendami. Dla wielu firm jesteśmy dojrzałym i skutecznym partnerem w biznesie.
Zaangażowanie

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie maksymalnie angażując zespół w jego powodzenie. Jesteśmy otwarci na potrzeby i wymagania naszych Klientów. Zawsze służymy pomocą i doświadczaniem.

Nowoczesność

Kreujemy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania w oparciu o integrację narzędzi marketingowych.

Kompetencje

Posiadamy szeroką wiedzę popartą wieloletnim doświadczeniem w branży. Nasz zespół to specjaliści z różnych dziedzin. Wspólnie tworzymy i realizujemy efektywne działania marketingowe.

Historia

Historia Umbrelli rozpoczęła się w 2004 roku i trwale zapisała się w dziejach niejednej marki. Zrealizowaliśmy liczne projekty w branży spożywczej, budowlanej czy technicznej jednak chętnie podejmujemy wyzwania polegające na eksplorowaniu innych rynków. Jesteśmy dumni, że z naszej wiedzy i doświadczenia skorzystało już ponad 60 znanych firm i marek.

Kultura projektowa

Pracujemy w nowoczesnej kulturze projektowej. Określiliśmy i wprowadziliśmy standardy zarządzania projektami zgodnie z metodologią PMI. Wdrożyliśmy odpowiedni system raportowania oraz system pomiaru efektywności podejmowanych działań. Jesteśmy organizacją uczącą się – czerpiemy z dotychczasowej wiedzy, aby jeszcze lepiej realizować kolejne projekty.

Obszary działania

W wielu przypadkach najlepsze rozwiązanie nie opiera się na jednym konkretnym działaniu marketingowym, ale na ich sumie zaproponowanej tak aby móc zrealizować założone przez klienta cele. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom w naszej agencji ważną kompetencją jest umiejętność integrowania różnorodnych działań marketingowych w ramach jednej propozycji specjalnie przygotowanej dla konkretnego klienta.

W zależności od potrzeb, jesteśmy w stanie zaproponować taką ofertę, która będąc zharmonizowanym zestawem narzędzi marketingowych pomoże osiągnąć założone cele.
Podążając za potrzebami rynku i najnowszymi trendami wyspecjalizowaliśmy się w trzech obszarach: badaniach i strategiach, social-marketingu oraz trade-marketingu.

Przewagą konkurencyjną Umbrella Marketing Group jest wysoka jakość koncepcji marketingowych, którą oferujemy w sposób ciągły podczas serwisu. Pomimo zawirowań na rynku patrzymy w przyszłość spokojnie i z pewnością, że nie zawiedziemy naszych Klientów. Jakość obsługi stała się kluczowym pojęciem w naszej organizacji. Podchodzimy do pracy rzetelnie, odpowiedzialnie, kreatywnie i z pasją.

KLUCZOWE OSOBY Z NASZEGO ZESPOŁU

GRZEGORZ OSÓBKA

CEO

Przez wiele lat związany był z firmą BAKALLAND. Jest doktorem nauk o żywieniu ze specjalizacją marketing na rynku żywności.

Najbardziej motywuje mnie do działania budowanie silnej pozycji Umbrella Marketing Group. Widzę tę firmę na arenach międzynarodowych jako niezależną, stabilną sieciową agencję. Mamy na to konkretny plan działania i wiemy jak osiągnąć ten cel. Motywuje mnie też tworzenie nowych procesów rynkowych, modelowanie biznesów, marek, kanałów sprzedaży i postaw konsumentów. Jestem mocno wierny kodeksowi sumienia nakazującemu mi budować struktury mające dobry wpływ na ludzi, których staram się nie traktować jako aktorów w nadawanych im rolach, np. jako pracowników, klientów, kooperantów. Każdy z nas jest po prostu człowiekiem.

Liczą się dla mnie wartości i ich przepływy w przestrzeni komercyjnej, która jest przecież jednym z wymiarów rzeczywistości.

Nie jestem człowiekiem niezależnym – a raczej współzależnym. Zależę od naszego zespołu, od ludzi stanowiących bliższe i dalsze otoczenie. Mam nadzieję, że potrafię wykorzystywać trendy do rozwoju firmy. W końcu firma się rozwija od dekady pod lepszym czy gorszym, ale jednak moim przewodnictwem. Daje mi to mnóstwo satysfakcji. Mocno wierzę, że przyszłość będzie jeszcze lepsza.

Prywatnie – motywują mnie wyzwania, przekraczanie granic swoich ograniczeń i barier, tworzenie rzeczywistości wokół mnie tak, by ludziom w moim otoczeniu żyło się w jakiś sposób lepiej. Jestem tatą dwójki pięknych córek i partnerem życiowym wspaniałej kobiety, którą mocno kocham.

MONIKA WITTICH

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER

Poznała czym jest marketing zarówno od strony klienta – eksplorując branżę spożywczą i techniczną oraz od strony agencji reklamowych. Dla Umbrelli pracuje od wielu lat. Jej mocna strona to skuteczność i koncentracja na zadaniach. Monika ma konstrukcję tytanową – nic jej nie zniszczy, a z drugiej strony ogromna pogoda ducha i optymizm który jej towarzyszy na co dzień, pozwala jej na realizację zadań także tych z kategorii „niemożliwych do wykonania”.

Pod parasolem od… dawna.
„Nie liczę godzin i lat… to życie mija, nie ja”

Dla Umbrelli pracuję od prawie siedmiu lat. W tym czasie miałam okazję pracować przy wielu projektach eksplorujących różne rynki, grupy docelowe i branże. Utożsamiam się z tym co robię, dzięki temu czuję się spełniona zawodowo, choć wiem, że przede mną jeszcze wiele wyzwań. Lubię nowe, na pozór trudne zadania, a takich u nas nie brakuje. W Umbrelli podoba mi się najbardziej to, że poprzez indywidualne podejście do potrzeb klienta, tworzymy dedykowane rozwiązania integrując ze sobą różne narzędzia, aby zmaksymalizować ich synergię.
Umbrella daje mi też swobodę działania i możliwość tworzenia. Szczególnie dobrze czuję się w pracach koncepcyjnych i sprowadzaniu ich do twardych założeń projektowych. Jestem otwarta na poszukiwanie nowych rozwiązań zarówno podczas planowania działań jak również na poziomie realizacji codziennych zadań.

Swoboda działania to samodzielność, możliwość optymalnego organizowania własnej pracy, ale też brak obowiązku przychodzenia codziennie do biura. Jestem zadaniowcem, często żyję w biegu, więc cenię sobie takie rozwiązanie. Czas na stanie w korkach można przecież wykorzystać efektywniej…

BARBARA KOPERWAS

PROJECT PORTFOLIO MANAGER

Pod Parasolem, z małą przerwą, od 2009 roku. Chyba…, bo kto by tam liczył lata, gdy jutro, zanim się obejrzysz, jest już wczoraj… Absolwentka resocjalizacji i zootechniki, miłośniczka ludzi i zwierząt. W Umbrelli zaczynała od stanowiska Biura Obsługi Promocji, nadając „ludzką twarz” tzw. BOP-ikowi. Następnie, jako Project Manager i Senior Project Manager, prowadziła projekty dla Klientów z wielu różnych branż. Obecnie, nadzorując pracę zespołów projektowych, dba, by właściwe projekty trafiały do właściwych osób, oraz by zarówno Klienci, jak i Project Managerowie czerpali satysfakcję z tej współpracy. By nie wyjść z wprawy, w „wolnych chwilach” lubi „rozszarpać” sobie jakiś mały projekcik. Jej mocna strona to sprawność, skuteczność, koncentracja na zadaniach. Jak sama mówi, lubi „szybkie piłki”!

Przygodę z marketingiem zaczęłam w sumie przez przypadek, ale niemal od razu wiedziałam, że to jest to, co chcę robić! Lubię wyzwania, jakie stawiają przede mną nowe zadania. A w tej firmie i jednych (zadań) i drugich (wyzwań) nie brakuje! Czas, w którym miałam przerwę od pracy w Umbrelli, wykorzystałam na poznanie marketingu od strony Klienta. Ale wróciłam, bo, co tu dużo mówić, są miejsca i ludzie, którzy uzależniają…

DAWID PAWLINA

SENIOR PROJECT MANAGER
W Umbrelli zaczynał od stanowiska telemarketera. Obecnie, jako Project Manager realizuje projekty klientów z różnych często odległych od siebie dziedzin. Lubi nowe doświadczenia i wyzwania.Dla mnie Umbrella to zbiór świetnych ludzi, od każdego można czerpać wiedzę i wymieniać się doświadczeniami. Tworzymy naprawdę dobry zespół, który w trudnych sytuacjach potrafi się wspierać.
Co mi daje praca tutaj? Każdego dnia uczę się więcej niż wydawało mi się, że jestem w stanie przysposobić. Nowe wyzwania to teraz bułka z masłem. Czekam na kolejne!

Zainteresowany ? Zróbmy coś razem!