Research & strategy

Research & strategy

Wiedza daje przewagę. Umożliwia przewidywanie i planowanie nawet w stale zmieniającym się środowisku. Dzięki rzetelnym danym możemy mówić o zwiększaniu bezpieczeństwa inwestycji i dobrym przygotowaniu firmy na wyzwania przyszłości.

Wiedza daje przewagę. Umożliwia przewidywanie i planowanie nawet w stale zmieniającym się środowisku. Dzięki rzetelnym danym możemy mówić o zwiększaniu bezpieczeństwa inwestycji i dobrym przygotowaniu firmy na wyzwania przyszłości.

Istotą badań marketingowych jest przełożenie zebranej wiedzy na osiągnięcie celów klienta. Na fundamencie wiedzy tworzymy więc dla naszych partnerów optymalne strategie. Zaplanowanie i opracowanie szczegółów narzędzi marketingowych, wymaga wcześniejszego poznania specyfiki rynku i zachowań jego uczestników. Przez lata doświadczenia analiz rynkowych opracowaliśmy metodologię oraz system do stałego procesu trendwatchingu i benchmarkingu, który możemy swobodnie dostosowywać do potrzeb naszych klientów. Opracowaliśmy i przeprowadziliśmy projekty badawcze m.in. dla: AmeriGas, Amica, APM, Carrier, SGGW, Maspex, PZU, Premium Rosa, Remington, Zehnder. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy strategie dla firm: Vinpol, Sante, Dobrawa.
Realizujemy projekty z zakresu:
  • Opracowania i przeprowadzania ilościowych badań marketingowych (m.in. CATI,CAWI,PAPI) – abyś „na liczbach i wykresach” poznał specyfikę Twojego rynku.
  • Opracowania i przeprowadzania jakościowych badań marketingowych (m.in. IDI,FGI) – abyś mógł lepiej usłyszeć opinie konsumentów, poznać ich wrażenia i emocje.
  • Benchmarkingu, Trendwatchingu – abyś pozyskał inspiracje do podejmowania konkretnych działań.
  • Stworzenia, wdrożenia i monitoringu strategii – abyś wiedział, w którym kierunku powinna rozwijać się Twoja firma.
Istotą badań marketingowych jest przełożenie zebranej wiedzy na osiągnięcie celów klienta. Na fundamencie wiedzy tworzymy więc dla naszych partnerów optymalne strategie. Zaplanowanie i opracowanie szczegółów narzędzi marketingowych, wymaga wcześniejszego poznania specyfiki rynku i zachowań jego uczestników. Przez lata doświadczenia analiz rynkowych opracowaliśmy metodologię oraz system do stałego procesu trendwatchingu i benchmarkingu, który możemy swobodnie dostosowywać do potrzeb naszych klientów. Opracowaliśmy i przeprowadziliśmy projekty badawcze m.in. dla: AmeriGas, Amica, APM, Carrier, SGGW, Maspex, PZU, Premium Rosa, Remington, Zehnder. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy strategie dla firm: Vinpol, Sante, Dobrawa.
Realizujemy projekty z zakresu:
  • Opracowania i przeprowadzania ilościowych badań marketingowych (m.in. CATI,CAWI,PAPI) – abyś „na liczbach i wykresach” poznał specyfikę Twojego rynku.
  • Opracowania i przeprowadzania jakościowych badań marketingowych (m.in. IDI,FGI) – abyś mógł lepiej usłyszeć opinie konsumentów, poznać ich wrażenia i emocje.
  • Benchmarkingu, Trendwatchingu – abyś pozyskał inspiracje do podejmowania konkretnych działań.
  • Stworzenia, wdrożenia i monitoringu strategii – abyś wiedział, w którym kierunku powinna rozwijać się Twoja firma.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami