Procesy prosprzedażowe,
BTL

Bez względu na ocenę relacji marketingu i sprzedaży, tak naprawdę mają one wspólny cel, kreowanie wartości dla klienta oraz podnoszenie wyników finansowych firmy. Odpowiednio zaplanowany dobór narzędzi, pozwala na osiągnięcie tych celów, w zależności od ustalonych założeń, w krótszej lub dłuższej perspektywie czasowej.

TRADE & BTL

Naszym zdaniem odpowiednie zaprojektowanie narzędzi marketingowych pozwala w ramach jednego projektu, uwzględnić potrzeby i ważne cele zarówno działu marketingu oraz sprzedaży. Projekty Trade & BTL opracowaliśmy m.in. dla: Igloo, Eaton, Topex, Goliard, Saint-Gobain.

Realizujemy projekty z zakresu:

  • Tworzenia i prowadzenia programów lojalnościowych – abyś mógł monitorować i wyróżniać lojalność swoich klientów.
  • Kampanii prosprzedażowych – aby zwiększyć efektywność stałych procesów sprzedażowych.
  • Standaryzacji ekspozycji – aby najbliższe otoczenie produktu komunikowało jego zalety.
  • Konkursów konsumenckich – aby nagrodzić aktywność i zaangażowanie Twoich klientów.
Udało nam się Cię zainteresować ?