Trade & BTL

Trade & BTL

Odpowiednie zaprojektowanie narzędzi marketingowych pozwala, w ramach jednego projektu, uwzględnić potrzeby i ważne cele zarówno działu marketingu, jak i sprzedaży.

Odpowiednie zaprojektowanie narzędzi marketingowych pozwala, w ramach jednego projektu, uwzględnić potrzeby i ważne cele zarówno działu marketingu, jak i sprzedaży.

Czy sprzedaż i zysk są celem, natomiast marketing jest środkiem do jego osiągnięcia? Samą drogę należy postrzegać także w kategoriach celu. Marketing kreuje dla klienta wartość i utrwala relację między nim a firmą. Budowanie partnerskiej relacji nie zawsze jest łatwe - w tym zakresie marketing nie odstaje od natury stosunków międzyludzkich. Na szczęście dysponujemy konkretnymi narzędziami i praktykami, dzięki którym budowanie platformy interakcji, a następnie porozumienia i zaufania, jest możliwe do rozplanowania i modyfikacji w zależności od potrzeb klienta. Posługujemy się tymi narzędziami od lat, stale dopracowując ich funkcjonowanie i udoskonalając ich efektywność. Projekty Trade & BTL opracowaliśmy m.in. dla: Maspex, Igloo, Eaton, Topex, Goliard, Saint-Gobain, Duravit.
Realizujemy projekty z zakresu:
  • Tworzenia i prowadzenia programów lojalnościowych – abyś mógł monitorować i wyróżniać lojalność swoich klientów.
  • Kampanii prosprzedażowych – aby zwiększyć efektywność stałych procesów sprzedażowych.
  • Standaryzacji ekspozycji – aby najbliższe otoczenie produktu komunikowało jego zalety.
  • Konkursów konsumenckich – aby nagrodzić aktywność i zaangażowanie Twoich klientów.
Czy sprzedaż i zysk są celem, natomiast marketing jest środkiem do jego osiągnięcia? Samą drogę należy postrzegać także w kategoriach celu. Marketing kreuje dla klienta wartość i utrwala relację między nim a firmą. Budowanie partnerskiej relacji nie zawsze jest łatwe - w tym zakresie marketing nie odstaje od natury stosunków międzyludzkich. Na szczęście dysponujemy konkretnymi narzędziami i praktykami, dzięki którym budowanie platformy interakcji, a następnie porozumienia i zaufania, jest możliwe do rozplanowania i modyfikacji w zależności od potrzeb klienta. Posługujemy się tymi narzędziami od lat, stale dopracowując ich funkcjonowanie i udoskonalając ich efektywność. Projekty Trade & BTL opracowaliśmy m.in. dla: Maspex, Igloo, Eaton, Topex, Goliard, Saint-Gobain, Duravit.
Realizujemy projekty z zakresu:
  • Tworzenia i prowadzenia programów lojalnościowych – abyś mógł monitorować i wyróżniać lojalność swoich klientów.
  • Kampanii prosprzedażowych – aby zwiększyć efektywność stałych procesów sprzedażowych.
  • Standaryzacji ekspozycji – aby najbliższe otoczenie produktu komunikowało jego zalety.
  • Konkursów konsumenckich – aby nagrodzić aktywność i zaangażowanie Twoich klientów.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami