masz minimum trzy lata doświadczenia w pracy w agencji marketingowej jako project manager / brand manager bezpośrednio u producenta/dystrybutora
masz duże doświadczenie w prowadzeniu projektów, potrafisz kompleksowo zadbać o markę klienta i jej rozwój zarówno w kontekście wizerunkowym jak i sprzedażowym
marketing nie stanowi dla ciebie tajemnic. Wykorzystujesz te umiejętności w praktyce - potrafisz myśleć szeroko, znasz narzędzia marketingowe i świetnie się w nich poruszasz
“problem solving” to Twoja mocna strona, szukasz optymalnych rozwiązań i potrafisz myśleć kreatywnie
potrafisz nawiązywać kontakt i budować relację z klientem
posiadasz umiejętności organizacyjne i prezentacyjne
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i piśmie)
To będziesz odpowiedzialny za:
współtworzenie strategii rozwoju marki zarówno od strony koncepcyjnej, jak i jej wdrożenie
optymalny dobór zasobów i narzędzi w projektach, które będziesz prowadzić
budowanie relacji oraz bieżącą komunikację z zespołem wewnętrznym i podwykonawcami (oferty, prace projektowe, rozliczenia)
aktywne planowanie rozwiązań adekwatnych do potrzeb marki
tworzenie prezentacji handlowych i produktowych
tworzenie kosztorysów i kalkulacji
negocjowanie ofert handlowych
koordynację procesowania umów
terminowe rozliczenia prac realizowanych przez zespół projektowy
koordynowanie kilku projektów jednocześnie (w teamie i samodzielnie)
Jeszcze lepiej jeśli:
samodzielność, skrupulatność, dokładność, terminowość, proaktywność, ale też i asertywność - to Twoje cechy
dobrze radzisz sobie z pracą w 100% zdalną
To oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B (jesteśmy elastyczni i otwarci na Twoje potrzeby)
pracę zdalną
pakiet medyczny
pracę nad międzynarodowymi projektami i klientami
Skontaktuj się z nami!
Jesteś zainteresowany ofertą?Skontaktuj się z Moniką!