Flaga Gaz to marka zajmująca się importem i sprzedażą wysokiej jakości gazu płynnego, a także tworzeniem i obsługą infrastruktury technologicznej – montażem i dzierżawą instalacji zbiornikowych dla klientów komercyjnych oraz gazyfikacją kompleksów mieszkalnych i domów indywidualnych.
Stworzenie strony produktowej dla klienta o tym profilu było dużym wyzwaniem ze względu na relatywnie wąską grupę odbiorców czy też zaawansowanie technologiczne przekazu. Dzięki zaprojektowanej przez nas witrynie udało się jednak poprawić pozycjonowanie marki w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych, a w konsekwencji zwiększyć rozpoznawalność marki. Ujednolicony przez nas przekaz pozwolił stworzyć spójną komunikację skoncentrowaną na walorach i korzyściach płynących ze współpracy z marką małych i dużych podmiotów oraz klientów indywidualnych.
Strona główna została zrealizowana w oparciu o założenia prostoty i minimalizmu, dzięki czemu treści, jakie zdecyduje się tam lokować klient pozostają w pełni widoczne, czytelne i są dostrzegane przez odbiorcę od razu po zalogowaniu na stronę.
Za sprawą takiej konstrukcji witryny, strona główna umożliwia generację zwiększonego zainteresowania marką poprzez odejście od przekazu typowo produktowego i wyróżnienie informacji okolicznościowych, takich jak konkursy na zniżki organizowane przez klienta czy też pozytywną kalkulację kosztów obniżających wysokość rachunków wynikającą z korzystania z proponowanej oferty sprzedaży gazu, gazyfikacji czy też obsługi infrastrukturalnej.