Andros to producent wysokiej jakości soków, napoi, smoothies i deserów owocowych, dla którego realizowaliśmy komunikację marketingową na Facebooku i na Instagramie. Ze względu na ekskluzywność produktów marki, w strategii komunikacyjnej postawiliśmy na silne akcentowanie waloru prozdrowotności i zestawienia go z pozytywnym emocjonalnie, optymistycznym przekazem wizualnym.
Dzięki realizowaniu przez nas produktowo-lajfstajlowych sesji zdjęciowych mogliśmy budować w pełni spójną, konsekwentną i wiarygodną komunikację z grupą docelową. Pokonaliśmy najważniejsze ograniczenie specyfiki marketingu produktów klasy premium, jakim jest ich relatywnie mniejsza dostępność, a w konsekwencji odpowiednio niższa rozpoznawalność i negatywny w oczach części potencjalnych klientów bilans zysków i strat nabywcy. Przełamaliśmy barierę ekskluzywności produktów maksymalnie podkreślając wyższe walory smakowe i wartość prozdrowotną. Poskutkowało to systematycznym wzrostem zaufania i otwartości wobec marki oraz zbudowaniem pozytywnych relacji emocjonalnych z produktami marki szerszych grup odbiorców.
Inkluzywny wizerunek oferty klienta zbudowaliśmy między innymi w oparciu o realizację na Facebooku konkursów kreatywnych o niskim progu wstępu. Rosnące zaangażowanie odbiorców i atrakcyjna oprawa wizualna prowadzonych przez nas profili przełożyły się na przyrost organicznego zainteresowania kanałami społecznościowymi klienta, a w rezultacie poszerzeniem grona nabywców produktów marki.
Nasza współpraca z marką Andros dowodzi, że najlepsze efekty marketingu w mediach społecznościowych zawsze przynosi dobrze zaprojektowana komunikacja w ramach strategii długoterminowych obejmujących także opracowywanie autorskiej warstwy wizualnej.