Coca-Cola to marka globalna zrzeszająca pod swoją egidą rozmaite marki spożywcze z różnych części świata. Co istotne, jedną z ważnych gałęzi działalności tego brandu jest działalność charytatywna o niezwykle dużej skali, zasięgu i zróżnicowaniu tematycznym. Mieliśmy zaszczyt współpracować z marką Coca-Cola Hellenic przy realizacji licznych działań, których osią był projekt „Zrównoważoną przyszłość tworzymy już teraz” polegający przede wszystkim na aktywizacji młodzieży w obrębie działalności społecznej i charytatywnej.
Naszą główną rolą było wsparcie akcji poprzez działania marketingowe na Facebooku: generowanie zaangażowania odbiorców poprzez odpowiednio zredagowane posty. Odpowiadaliśmy także za organizację konkursów i akcji charytatywnych, pisaliśmy też o społecznym zaangażowaniu marki w jej bieżących działaniach. Nadto, zrealizowaliśmy i koordynowaliśmy akcję ambasadorską, w ramach której wyszukiwaliśmy inspirujące postaci ze świata sportu, ekologii i działalności społecznej; wnikaliśmy w ich historie z życia wzięte, opisywaliśmy źródła ich pasji, ogólnie przybliżając odbiorcom ich sylwetki.
Projekt całościowo od strony komercyjnej podnosił oczywiście wiarygodność marki, budował jej pozytywny wizerunek i tworzył relację z odbiorcami opartą o zaufanie. Zarazem nie można przecenić jego walorów prospołecznych – podnoszenia świadomości w zakresie recyklingu, odpowiedzialności społecznej biznesu, aktywności fizycznej czy też szeroko pojętej ekologii. Globalny zasięg i rozpoznawalność marki od początku naszej współpracy stanowił w tym kontekście wyzwanie i zmuszał do dynamicznych działań w odpowiedzi na potencjalne kryzysy i inne nieprzewidziane zdarzenia, co tylko czyni doświadczenia płynące z tej kolaboracji jeszcze cenniejszymi.