Saint-Gobain Abrasives to marka zaliczana do absolutnych światowych liderów w produkcji narzędzi ściernych. Produkowane przez naszego klienta narzędzia przeznaczone są do precyzyjnego kształtowania i wykańczania różnych powierzchni, także tych wykonanych z wymagających materiałów.
W szeroko zakrojonej współpracy z Saint Gobain mieliśmy możliwość realizować strategie marketingowe w oparciu o przeprowadzone przez nas regularnie co roku badania rynkowo-konsumenckie. Na tej podstawie określaliśmy między innymi profile grup konsumenckich, na które składały się standardowe dane demograficzne, charakterystyka określonego stanowiska pracy, doświadczenia zawodowego, jak i preferencje w zakresie typów i specyfikacji stosowanych narzędzi.
Flagowym projektem realizowanym dla Saint Gobain Abrasives było brand transition, a więc wprowadzenie na polski rynek nowej marki po tym, jak nasz klient zdecydował się zainicjować obecność marek globalnych w miejsce rozpoznawalnych już wśród konsumentów nazw. To jak zawsze złożona operacja wymagająca precyzyjnie skrojonych założeń i celów oraz rzetelnej realizacji wszystkich zaplanowanych w ramach tego procesu zadań.
Saint Gobain Abrasives skutecznie zadomowiło się na polskim rynku materiałów ściernych i funkcjonuje na nim do dziś – już jako zaufana, rozpoznawalna marka, z której korzystają specjaliści zajmujący się wykańczaniem wszelkiego rodzaju powierzchni. Wyzwania płynące ze współpracy z globalnymi markami, zwłaszcza nad realizacją wieloetapowych działań marketingowych, są każdorazowo wymagające, jednak zawsze dostarczają unikalnych doświadczeń i wiedzy niezbędnych do ciągle zmieniającego się świata reklamy.