Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska w Warszawie to piekarnia z ponad 70-letnią tradycją, która oferuje swoim klientom tradycyjne wypieki, a także zupełnie nowe produkty oraz niespotykane i atrakcyjne kompozycje smaków.
Z SPC współpracujemy od lat. Zajmujemy się dbaniem o wizerunek naszego klienta w Internecie - prowadzimy social media marki. Współpraca z SPC rozpoczęła się od prowadzenia Facebookowej strony klienta, jednak z czasem rozszerzyliśmy nasze działania o profil na Instagramie. W ramach social media marketingu zajmujemy się realizacją dedykowanych sesji zdjęciowych, pełną obsługą kanałów w social mediach oraz realizacją konkursów, za które odpowiadamy na każdym etapie - od pomysłu, przez aspekty prawne, po kontakt ze zwycięzcami.
Dbamy o odpowiednią promocję produktów w sieci - klasycznych i nowości, zachęcamy obserwatorów do aktywności na profilach SPC i każdego dnia powiększamy grono fanów na kanałach marki. To wszystko jest możliwe dzięki odpowiedniemu doborowi narzędzi i skutecznej, atrakcyjnej komunikacji z obserwatorami.