Agencja 360 stopni to termin używany w branży reklamowej i marketingowej, który odnosi się do agencji, które oferują kompleksowe usługi marketingowe, reklamowe i komunikacyjne dla swoich klientów. Przykładem takiej agencji jest Umbrella Marketing Group, która od ponad 20 lat wspiera swoich klientów w realizacji różnorodnych projektów marketingowych.
Działanie agencji 360 stopni w teorii
Działanie agencji 360 opiera się na dostarczaniu szerokiego zakresu usług związanych z marketingiem i reklamą, obejmujących różne kanały i platformy komunikacji. Agencje te integrują różne dziedziny marketingu, począwszy od strategii i brandingu poprzez public relations, badania rynku po digital i influencer marketing oraz wsparcie e-commerce. Wszystko to ma na celu zapewnienie spójnego i skutecznego przekazu marketingowego.
Działanie agencji 360 ma na celu zapewnienie klientom wsparcia we wszystkich aspektach ich działań marketingowych, od strategii po wdrożenie i monitorowanie wyników. Dlatego też agencje te mają zazwyczaj zespoły specjalistów z różnych dziedzin, którzy współpracują, aby zrealizować cele klienta i zapewnić spójność przekazu w różnych kanałach komunikacji.
Współpraca z agencją 360 stopni w praktyce
Współpraca z agencją 360 stopni może być korzystna dla Twojej firmy, ponieważ otrzymasz kompleksowe wsparcie w zakresie marketingu i reklamy. Oto kilka kroków, które mogą pomóc Ci skutecznie współpracować z agencją 360 stopni:
Ważne jest, aby zrozumieć, że współpraca z agencją 360 stopni wymaga zaangażowania i współpracy obu stron, ponieważ dzięki temu osiągniesz maksymalne wyniki i będziesz miał wpływ i poczucie zaangażowania w osiąganie celów.
Jak wybrać agencję 360 stopni?
Oto kilka naszym zdaniem najważniejszych czynników, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze agencji 360 stopni.
DOŚWIADCZENIE - Umbrella Marketing Group to firma, która na rynku działa od ponad 20 lat, co jest ogromnym atutem, ponieważ jest na bieżąco z tym co dzieje się na rynku, obserwuje pojawiające się zmiany i wie jak na nie reagować.
BOGATE PORTFOLIO - bogata baza klientów obecnych i przeszłych to doskonały sposób na to, aby zapoznać się z ofertą danej agencji i prześledzić jej działania w wymiarze praktycznym. Umbrella Marketig Grup ma na swoim koncie ponad 100 zrealizowanych projektów, a obecnie prowadzi działania dla 21 podmiotów stale poszerzając zakres działań i budując tak cenne doświadcznie: https://www.umbrella.pl/portfolio
SZEROKA OFERTA - tak jak podkreślaliśmy we wstępie, agencja 360 powinna mieć w swojej ofercie szeroki wachlarz usług dzięki któremu będzie w stanie kompleksowo wesprzeć działania i promocję dla swoich klientów. Dokładnie tak działa Umbrella Marketing Group, agencja która w swojej ofercie posiada m. in.:
SOCIAL MEDIA & INFLUENCER MARKETING - czyli pełne wsparcie w obszarach takich jak prowadzenie profili w kanałach Social Media, budowanie strategii komunikacyjnej, tworzenie kampanii reklamowych, konkursów oraz prowadzenie influencer marketingu. Działa na Facebooku, Instagramie, YouTube, LinkedInie, Twitterze, Pintereście oraz na Tiktoku: https://www.umbrella.pl/oferta/social-media-influencer-marketing
DIGITAL & WEB DEVELOPMENT - co oznacza realizację stron www, portali dla użytkowników, e-sklepów oraz aplikacji. Prowadzenie działań SEM, w tym SEO (architektura strony, pozycjonowanie i copywriting), kampanii AdWords czy e-mail marketingu: https://www.umbrella.pl/oferta/digital-web-development
KREACJA - która kryje w sobie budowanie unikatowej, autentycznej i przyciągającej uwagę tożsamości marki lub usługi oraz promowanie jej w pomysłowy i nietuzinkowy sposób. Opracowujemy identyfikacje wizualne marki, teksty, a także tworzymy filmy reklamowe i animacje: https://www.umbrella.pl/oferta/kreacja
Dodatkowo wspieramy klientów w obszarze KAMPANII MEDIOWYCH, działań PR i CR oraz TRADE MARKETINGU czy BADAŃ MARKETINGOWYCH. Pełną ofertę znajdziesz na naszej stronie: https://www.umbrella.pl/oferta
Zapraszamy do kontaktu!