Aviko to producent różnego rodzaju dań i przekąsek, dla którego zrealizowaliśmy rozmaite działania na różnych platformach mediów społecznościowych: Facebooku, Instagramie oraz na TikToku.
Zwiększyliśmy rozpoznawalność samej marki oraz jej produktów, przygotowując skrojone pod właściwy target treści lajfstajlowe, między innymi wykorzystując metody real-time marketingu i redagując content okolicznościowy.Systematycznie zwiększaliśmy też zaangażowanie odbiorców, implementując strategię influencer marketingu, w ramach którego we współpracy z influencerami stworzyliśmy treści publikowane w formie filmów na YouTube czy relacji na Instagramie. Wzrost tzw. engagement rate to także rezultat wielu zorganizowanych i prowadzonych przez nas na Facebooku jednorazowych i cyklicznych konkursów o tematyce kulinarnej.
Konkursy skoncentrowane na różnych produktach marki zagwarantowały nie tylko więcej aktywności odbiorców w kanałach Social Media, ale także pozwoliły zwiększyć rozpoznawalność danych produktów, wzbudzić nimi zainteresowanie, a nawet zbudować do nich zaufanie. Możemy pochwalić się obsługą profili marki Aviko dla kilku różnych państw środkowoeuropejskich, w tym Polski, Czech, Węgier czy Rumunii, z czego każdy z nich prowadzony we właściwym dla danego państwa języku ojczystym.
W ramach tej współpracy tworzyliśmy nie tylko content skrojony pod określoną grupę odbiorców o własnej specyfice kulturowej, ale także prowadziliśmy bieżącą komunikacją i moderację w danym języku. Szeroki zakres współpracy z marką pozwolił na planowanie i realizację długoterminowych strategii marketingowych ze stałym udziałem klienta we wszystkich prowadzonych pracach.