Eaton to marka odpowiadająca za produkcję zaawansowanego i profesjonalnego sprzętu do zarządzania energią w budownictwie mieszkaniowym czy motoryzacji, a także zajmująca się serwisowaniem i obsługą w zakresie szeroko pojętej inżynierii, mechanice czy elektronice.
Zakres naszej współpracy z Eaton był bardzo szeroki i obejmował: Social Marketing; projektowanie grafik; organizację eventów; badania i analizę danych; porządkowanie baz i telemarketing na rynkach CEE; budowanie stron www i aplikacji, projektowanie i produkowanie materiałów POSM oraz Trade i BTL.
W tak rozbudowanych ramach współpracy kluczowe jest sprawne, dobrze zorganizowane zarządzanie całym procesem i jak najskuteczniejsze odciążenie klienta od konieczności ingerencji przy jednoczesnym dostarczaniu na bieżąco satysfakcjonujących rezultatów działań. Operacje marketingowe dla firm o tak wyspecjalizowanym profilu, jak Eaton wymagają precyzyjnego określenia grup odbiorców dla poszczególnych akcji oraz jasnego wytyczenia ich celów. Realizacja działań w ramach marketingu zintegrowanego dla Eaton przyniosła naszemu klientowi jeszcze większe utrwalenie jego wizerunku jako marki odpowiedzialnej, profesjonalnej i godnej zaufania.
Szczególne znaczenie dla ogółu działań miało ich oparcie w starannym, rzetelnym researchu grup odbiorców i efektywności wcześniejszych kampanii. Odpowiednie nakreślenie procesu realizacji zdobywania danych, a następnie właściwie przeprowadzony proces ich zbierania pozwolił nam bazować nasze decyzje w oparciu o zobiektywizowaną wiedzę, co przyczyniło się do wysokiej efektywności wykonanych zadań.