Flaga Gaz to marka zrzeszona pod banderą Flaga Group – wiodącego dostawcy gazu płynnego do klientów komercyjnych i indywidualnych w Europie Środkowej i Środkowo-Wschodniej oraz w Skandynawii.
Obsługa klientów z branży dostawców energii należy często do najbardziej wymagających nie tylko z uwagi na fakt środków, jakimi operują działające w nich podmioty, ale także ze względu na silną konkurencję na rynku i złożone relacje kapitałowe firm. Dla węgierskiego oddziału klienta realizowaliśmy między innymi zadania marketingowe w modelu Trade & Direct, a więc działania związane z handlem i bezpośrednim kontaktem z odbiorcą. W ramach tego projektu odpowiadaliśmy za obsługę szeroko zakrojonego programu lojalnościowego wykorzystującego rozbudowaną cyfrową bazę danych klientów, a także realizację konkursu dla podmiotów korzystających z produktów Flaga Gaz.
Akcja skierowana była do indywidualnych sprzedawców butli gazu LPG – program i konkurs miały zasięg ogólnokrajowy, a więc obejmowały punkty sprzedażowe rozmieszczone na całym terytorium Węgier. Nasza rola polegała na zaplanowaniu operacji od strony organizacyjno-prawnej, a następnie zarządzanie i czuwanie nad przebiegiem poprawnego funkcjonowania programu lojalnościowego.
Odpowiadaliśmy także za sprawny przebieg konkursu, a zatem poprawność i bezpieczeństwo zbieranych danych. Na skutek przeprowadzonej akcji klient zacieśnił relacje z dotychczasowymi sprzedawcami, utrwalił istniejące relacje handlowe, ale również poszerzył zasięg rozpoznawalności poprzez tak zwany marketing szeptany, który nabrał tempa dzięki dobrze zaplanowanej i sprawnie zrealizowanej kampanii.