Goliard to polska firma zajmująca się produkcją makaronów oraz pieczywa chrupkiego, której początki działalności sięgają 1991 roku.
Dla Goliarda opracowaliśmy całościową strategię komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji na Facebooku i Instagramie. Do komunikacji marki w Internecie wprowadziliśmy także tak zwanych „mikroinfluencerów”, a więc internetowe postaci, których grono odbiorców jest relatywnie nieduże, bowiem liczy około kilku tysięcy osób, ale za to ich publiczność jest aktywna i zaangażowana w publikowane przez takich mikroinfluencerów materiały.
Nasze działania dla Goliarda były poprzedzone autorskimi badaniami z analizą rynku i opracowaniem potencjalnych odbiorców jako person, co w konsekwencji pozwoliło nam precyzyjnie określić target i skutecznie realizować kampanie reklamowe dla marki w social media. Częścią prowadzonej przez nas komunikacji PR-owej była organizacja loterii z nagrodami w postaci bonów o łącznej wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. W ramach tej akcji zrealizowaliśmy dla klienta cały pakiet działań reklamowych – opracowanie i wdrożenie konceptu graficznego akcji, fotosesja packshotowa, uruchomienie strony internetowej, a także opracowanie, druk i dystrybucja materiałów bilboardów.
Odpowiadaliśmy także za przygotowanie reklamy prasowej w związku z akcją, stworzenie naklejek reklamowych na produkty Goliard, ulotek, plakatów i woblerów. Szeroki zakres naszych działań zwiększył sprzedaż produktów marki, poszerzył jej rozpoznawalność, a także zbudował wierną marce społeczność w przestrzeni mediów społecznościowych.