Hilding to uznany producent materacy, łóżek i akcesoriów do wyposażenia łóżek: poduszek, stelaży czy ochraniaczy na materac. W ramach pełnej obsługi marketingowej firmy odpowiadaliśmy między innymi za redakcję i publikację artykułów kontentowych oraz za nawiązywanie współpracy z blogerami i influencerami.
Zasadniczym celem było podniesienie rozpoznawalności marki w Internecie, ogólny wzrost zaufania do niej odbiorców, ale zbudowany przede wszystkim na komunikacji skoncentrowanej na podnoszeniu świadomości o roli odpowiednich materiałów do wypoczynku w profilaktyce zdrowotnej kręgosłupa i stawów. Artykuły kontentowe miały poprawiać pozycjonowanie treści związanych z marką klienta, przyciągać czytelnika na dłużej, zainteresowywać go i tworzyć zaufanie do produktów marki Hilding na bazie eksperckiej, obiektywnej oceny. Ze względu to, że materace do łóżek nie należą do grupy produktów, których wady, zalety i istotne między nimi różnice zdolny jest dostrzec przeciętny konsument, takie teksty objaśniały w sposób systematyczny, ale nienachalny kluczowe walory poszczególnych modeli.
W artykułach zwracana była uwaga na cechy produktów, które mogą być początkowo albo w ogóle niedostrzegane przez potencjalnego nabywcę materaca, dlatego też poruszany był w tekstach aspekt systemów odprowadzania wilgoci i ciepła, stref twardości czy też praktycznych rozwiązań w zakresie zdejmowania i prania pokrowca.
Tak skonstruowane treści zatrzymywały czytelników na dłużej – a były one skierowane zwłaszcza do tych, którzy poszukiwali odpowiedniego legowiska na konkretne oczekiwania, jak na przykład określone problemy ortopedyczne.