Jamar to wysoce rozpoznawalna marka sporej palety produktów spożywczych i dodatków do gotowania, dla którego prowadziliśmy polski, rosyjski i rumuński profil na Facebooku, a ponadto profil instagramowy dla odbiorcy rosyjskiego. Dla zagwarantowania najlepszych rezultatów realizowanych zadań przygotowywaliśmy także specjalne produktowe sesje zdjęciowe. Przyjęty przez nas model komunikacji z odbiorcami poskutkował zwiększeniem rozpoznawalności produktów oraz pogłębieniem stopnia zaufania klientów do marki.
Nasza strategia koncentrowała się na pobudzaniu interakcji z odbiorcami w kanałach Social Media. Dzięki szerokiemu wachlarzowi produktów Jamar mogliśmy dostosowywać bieżącą komunikację związaną z kulinariami do kuchni odpowiedniej dla danej poru roku czy też okoliczności specjalnych, takich jak święta. Aby szczególnie zaakcentować jakość i użyteczność konkretnej linii produktów, stworzyliśmy i prowadziliśmy osobny facebookowy profil Marynujemy – dedykowany octom producenta. Zbudowaliśmy w ten sposób mini-społeczność, w której skład weszli odbiorcy szczególnie zainteresowani przygotowywaniem własnych marynowanych przetworów.
Odwołując się w komunikacji do praktyk kulinarnych typowych dla Europy wschodniej i środkowej wykorzystywaliśmy zasady stojące u podstaw marketingu kulturowego. Skutkiem tego było zwiększenie ogólnego zaufania do marki oraz jej rozpoznawalności, ale przede wszystkim wygenerowanie silnych pozytywnych asocjacji pomiędzy przepisami na przetwory i produktami naszego klienta.