Norgips to międzynarodowa firma wywodząca się z Norwegii, obecna w 12 krajach europejskich. Od 1993 roku systematycznie rozwija sprzedaż swoich produktów w Polsce oraz pozostałych krajach w Europie.
Norgips to jeden z liderów wśród producentów kompletnych systemów ścian działowych, sufitów podwieszanych, okładzin ściennych i sufitowych, zabudowy poddaszy oraz suchych jastrychów. Norgips to niemal synonim płyt gipsowo-kartonowych w Polsce. Dla tego klienta przygotowaliśmy Akcję Ambasadorską, która miała na celu wyłonienie wśród wykonawców osób, mogących zostać ambasadorami marki.
Na nasze działania składało się opracowanie strategii akcji, wskazanie person w grupie docelowej, rozpisanie mechaniki konkursu, wytypowanie atrakcyjnych nagród i benefitów dla uczestników, a także przygotowanie zadań, które mieli wykonać. Ponadto zaprojektowaliśmy landing page do rejestracji chętnych i przeprowadziliśmy działania rekrutacyjne za pośrednictwem Google i Facebook Ads oraz czuwaliśmy nad całym przebiegiem akcji od A do Z.
Obecnie pracujemy nad aplikacją mobilną, która skierowana będzie także do wykonawców od suchej zabudowy. To w niej znajdą program rozwojowy, czyli mocno rozwiniętą wersję programu lojalnościowego. Do programu opracowaliśmy całą strategię i mechanikę, jak zadania, nagrody, punktacja, legislacja, a także wspomnianą aplikację mobilną.