OrlenGaz to spółka-córka PKN Orlen – jednego z największych polskich przedsiębiorstw i lidera branży paliwowej w tej części Europy. Dla klienta zrealizowaliśmy szereg działań PR-owych, typowych dla tak wielkich marek.
Naszym głównym zadaniem było prowadzenie komunikacji medialnej OrlenGaz dotyczącej bieżących działań firmy – organizowaliśmy konferencje prasowe i wywiady do mediów branżowych, przygotowywaliśmy i dystrybuowaliśmy materiały prasowe, opracowaliśmy także strategię PR-u w kryzysie dla marki. Istotną częścią współpracy było także uruchomienie strony internetowej www.orlengaz.pl i jej redagowanie oraz opracowanie i uruchomienie specjalnego serwisu pracowniczego, który był wówczas częścią szerokiego procesu cyfryzacji zarządzania i komunikacji na polskim rynku przedsiębiorstw.
Na nasze działania PR-owe dla OrlenGaz składało się także organizowanie ogólnopolskich szkoleń kierowanych do dystrybutorów autogazu – w ten sposób podnosiliśmy jakość usług w tej branży w Polsce, a jednocześnie budowaliśmy wizerunek firmy jako dbającej o swoich kontrahentów i wspierającej ich merytorycznie. Dla tak dużych przedsiębiorstw zawsze jednym z największych wyzwań jest zarządzanie dystansem w komunikacji, a także budowanie i pielęgnowanie zaufania we wszelkiego rodzaju relacjach z klientem i innymi podmiotami w branży.
Ekspercki wymiar wizerunku klienta skonstruowaliśmy natomiast poprzez specjalistyczne artykuły prasowe, które podejmowały szeroko rozumianą tematykę wydobycia, handlu i dystrybucji autogazem.