Piwniczanka to producent naturalnej wody mineralnej. Nasza współpraca zaczęła się od prowadzenia dla klienta profilu na Instagramie. Jednak z czasem zaczęliśmy rozszerzać zakres wspólnych działań i w obecnym momencie jako Umbrella obsługujemy markę kompleksowo w każdym aspekcie działań marketingowych.
Piwniczanka to marka stale rozwijająca swoją sprzedaż, wchodząca ze swoimi produktami na nowe regiony kraju. Dlatego też szczególnie istotne jest, aby działania marketingowe były ściśle skoordynowane ze sprzedażą. Przejmując wszystkie aspekty marketingowe, stworzyliśmy kompleksowy audyt wszystkich aktywności marki.
Wyniki audytu zostały zestawione z celami, jakie marka zamierza osiągnąć na rynku i na podstawie zestawienia danych powstała zintegrowana, dedykowana strategia marketingowa Piwniczanki. Dzięki niej marka jest w stanie skuteczniej realizować swoje cele, zachowując spójność w komunikacji. Wszystkie te działania zostały przygotowane w zgodzie z wartościami jakie marka reprezentuje.
Wyznaczenie konkretnych celów, a następnie dobór odpowiednich narzędzi do ich realizacji pozwala skuteczniej komunikować produkty oferowane przez markę zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. To z kolei jest ważnym wsparciem dla działu handlowego, który poprzez udzielone rekomendacje wie jak komunikować wybrane produkty. Dzięki tym działaniom już w pierwszych miesiącach znacząco wzrósł zasięg prowadzonych działań, a to wszystko bez podnoszenia budżetu reklamowego.