Porta należy do najpopularniejszych firm z branży budowlano-wykończeniowej w Polsce, specjalizując się w produkcji drzwi tak klasycznych, przeznaczonych do domowego użytku, jak i zaawansowanych, tak zwanych drzwi technicznych: antywłamaniowych, ognioodpornych czy dźwiękoszczelnych.
Porta wyszła naprzeciw wyzwaniom wynikającym z dynamicznego rozwoju firmy, ale też z „boomu” deweloperskiego, jaki panuje w Polsce od lat, a który skutkuje niezwykle wysokim zapotrzebowaniem na produkty i montaż elementów wykończeniowych w budownictwie. Odpowiedzią naszego klienta na rosnący popyt nie tylko na sam produkt, ale też jego instalację, Porta stworzyła Akademię Dobrego Montażu Porta – system kształcenia specjalistów od montażu drzwi marki Porta różnego przeznaczenia.
Do Akademii mogą zgłosić się wszyscy chętni do pracy jako montażyści drzwi Porta, a rolą naszego klienta jest profesjonalne przeszkolenie kandydatów i przygotowanie ich na wszystkie wyzwania pracy montera. Naszym zadaniem była obsługa jednego z elementów tego projektu – programu lojalnościowego dla monterów, którzy w zamian za trwałą, regularną współpracę i wykorzystanie produktów Porta mogą otrzymać różnego rodzaju ciekawe, a nawet przydatne w pracy gadżety. Działania te znakomicie wpisują się w rosnący trend zacieśniania relacji na linii biznes-biznes, a nie ograniczania się wyłącznie do dbania o relacje firmy z klientem docelowym
Tego typu program lojalnościowy buduje swego rodzaju „rodzinę” specjalistów i wskazuje branży monterów, że jest ona przez producenta traktowana z szacunkiem i doceniana. To oczywiście zawsze przyczynia się do polepszenia rynkowej pozycji marki, zwłaszcza że ostateczny konsument produktów budowlanych często wchodzi z nimi w styczność w sposób zapośredniczony – poprzez fachowca odpowiadającego za instalację określonego sprzętu.