Thomas to producent nowoczesnych odkurzaczy klasy premium – w ich ofercie znajdują się odkurzacze wodne, piorące oraz cyklonowe. Dla klienta prowadziliśmy komunikację na Facebooku skupioną na przekazie dotyczącym korzyści, budującym rozpoznawalność konkretnych serii produktów marki. Kluczowym elementem naszych działań była realizacja strony internetowej na rynek węgierski i rumuński. Postawiliśmy na przejrzysty projekt klarownie i bezpośrednio akcentujący walory markowych produktów.
Luksusowy, wysokojakościowy charakter oferty klienta znalazł odzwierciedlenie w przekazie dotyczącym głównych zalet odkurzaczy na stronie głównej – zaakcentowaliśmy przydatność tego rodzaju sprzętu dla alergików, posiadaczy zwierząt i ogólnie dla wymagających odbiorców. Drugą istotną warstwą przekazu były odniesienia do technologicznej innowacyjności produktów – możliwości, jakie oferują poszczególne modele, pozwalają nie tylko odkurzać, ale także prać czy myć podłogi.
Struktura witryny internetowej oparta została o założenia pełnej prezentacji marki. Oprócz listy dostępnych produktów wraz z ich specyfikacją wyróżniliśmy działy opisujące specjalne technologie stosowane w wybranych odkurzaczach. Do listy sklepów internetowych oferujących produkty marki Thomas dodaliśmy interaktywne mapy państw z podziałem na regiony, za pomocą których użytkownik z łatwością może wyszukać najbliższy mu sklep, w którym może zakupić produkty klienta oraz serwis zajmujący się konserwacją sprzętu. Ważną częścią strony internetowej pogłębiającą zaufanie do marki jest także dział poświęcony poradom dotyczącym korzystania z wybranych modeli odkurzaczy, z których część została zrealizowana w ramach influencer marketingu.