Velux to wysoce rozpoznawalny i wielokrotnie nagradzany producent stolarki okiennej o szerokim zasięgu.
Klient realizuje strategię marketingową zakładającą trwałe działania wielokanałowe nastawione na różnego rodzaju efekty obejmujące rozpoznawalność marki, zaufanie odbiorców, wyniki sprzedażowe czy też odpowiednie kształtowanie wizerunku. Nasze działania projektowe obejmowały realizację drukowanych materiałów marketingowo-informacyjnych – mini-gazetek „Magazyn Dekarza” oraz broszur konkursowych i informacyjnych dla klientów indywidualnych i komercyjnych, a także stron reklamowych w pismach drukowanych.
Powtarzalnym, głównym motywem zaprojektowanej przez nas komunikacji była jej przejrzystość i minimalizm, których celem było wzbudzanie skojarzeń z transparentnością, przystępnością i profesjonalizmem. „Magazyn Dekarza” skierowany do zawodowców wykorzystujących w pracy produkty Velux cechuje się z jednej strony profesjonalnym, eksperckim przekazem, wpisującym się w relacje producenta i specjalisty-wykończeniowca. Z drugiej strony, aby uniknąć tworzenia ściśle komercyjnego przekazu, w projektowanych materiałach zminimalizowaliśmy formalny charakter treści, upraszczając przepływ informacji i delikatnie budując bliskość marki klienta z odbiorcami.
Szeroki zakres opracowanych przez nas materiałów – od sprzedawców stolarki do klientów indywidualnych – stanowił zasadnicze wyzwanie projektowe, na które odpowiedzieliśmy dostosowując złożoność treściowo-wizualną materiałów przy jednoczesnym utrzymaniu spójności wizualnej dzięki systemowym rozwiązaniom w zakresie szablonów składu DTP i ich palety barw.