Umbrella Marketing Group Logo
PL/EN
Umbrella Marketing Group Logo
  • Zmiana języka
    PLEN
  • Oferta
  • Portfolio
  • Kariera
  • O firmie
  • Blog
  • Kontakt
Redakcja UMG
22 Czerwiec 2023, 3 min czytania

Tik Tok w czerwcu - co słychać?

Świat mediów społecznościowych zmienia się dynamicznie, co sprawia, że prowadząc działania marketingowe trzeba stale je ulepszać, zmieniać i dopasowywać do obowiązujących trendów. Na co zwracać uwagę, aby nie zostać w tyle i skutecznie wykorzystywać potencjał platform społecznościowych? Dziś skupimy się na Tik Toku i tym, co specjaliści prognozują, że będzie najpopularniejsze w kolejnych miesiącach.

Trendy 2023

Co się sprawdzi? Jakie filmy mogą stać się viralami i na co zwrócić uwagę tworząc content na Tik Toka?

Trendy w czerwcu

Niektóre z trendówstają się międzynarodowe, niektóre pozostają znane jedynie na krajowym polu. Co w czerwcu jest popularne w Polsce? O tym poniżej:

a. TikTok wspólnie z fundacją SEXEDPL oraz inicjatywą Margaret – Tęczowa Szkoła Maggie – uruchomił kampanię świętującą obchody Miesiąca Dumy. Co za tym idzie? Będzie promował przez cały czerwiec treści twórców reprezentujących tę społeczność w aplikacji, specjalne tła dostępne na platformie, promowany hasztag #ForYourPride, czy współpracę z partnerami.

b. Trend ‘Eyes Without A Face’ Audio - jest to trend wykorzystywany z piosenką Billy Idol z 1983 roku. Głównie wykorzystywany przez twórców TikTok w filmach typu: „jak myślę, że wyglądam” vs. „jak naprawdę wyglądam” lub „jak ktoś o mnie myśli” vs. „jaki naprawdę jestem”. Pomimo tego, że filmiki tego typu niejednokrotnie już były wykorzystywane wcześniej, obecnie, do tego audio zyskują ponownie na popularności.

c. Who Are You Talking To Right Now? - Pikujący obecnie trend to popkulturowy trend TikTok, który pochodzi z Breaking Bad. W szóstym odcinku czwartego sezonu Skylar White – żona głównego bohatera Waltera White’a – prosi Waltera, by przyznał się, że jest w niebezpieczeństwie. Walter odpowiada: „Z kim teraz rozmawiasz?” wskazując, że to on jest zagrożeniem. W tym kontekście użytkownicy używają tego dźwięku by udawać zszokowanych, że ktoś do nich zwraca się, rozglądając się i zastanawiając się na głos, do kogo było skierowane pytanie.

d. Zdjęcie - Tik Tok wdrożył możliwość dodania zdjęcia zamiast filmiku. Dlatego też ten format jest przed platformę wspierany. Dodawanie kilku zdjęć i statycznych grafik będzie dobrze odbierane przez algorytmy, dzięki czemu Twoje publikacje mogą szybko i łatwo zyskać na popularności.

Pamiętaj!

Tik Tok rozwija się bardzo dynamicznie. To zupełnie nie jest już platforma, w której znajdziemy nastolatki tańczące do muzyki. Nagrywanie tych samych trendów, które już były lub śpiewające LipSync, które było popularne jeszcze rok temu teraz nie zadziała. W swoich działaniach postaw na dłuższe treści, edukacyjne, zaskakujące dla odbiorów (coś czego nie wiedzieli, rada którą mogą wykorzystać itp.) i podążanie za trendami, a na pewno Ci się to opłaci.


Co czytać dalej?

  • Jak działa agencja 360?

  • Social Media marketing oparty o dane

  • Fenomen TikToka

Umbrella Marketing Group Logo

Oferta

  • Social Media & Influencer Marketing
  • Digital & Web Development
  • Kreacja
  • Badania & Strategie
  • PR & CSR
  • Kampanie Mediowe
  • Trade Marketing
  • Pełna Obsługa & Integracja
  • Polityka Prywatności

Dane firmowe

  • UMBRELLA MARKETING GROUP
  • ul. Hoża 86/410
  • 00-682 Warszawa
  • NIP: 9512379852
  • REGON: 147244171

Dane kontaktowe

  • [email protected]
  • +48 515 276 780